Najgorsza linia lotnicza według Brytyjczyków. Przewoźnik się tłumaczy.

W badaniu satysfakcji z korzystania z linii lotniczych, przeprowadzonym przez lidera wśród organizacji konsumenckich w 2023 roku, przeanalizowano 10775 lotów. W związku z powyższym poproszono pasażerów z Wielkiej Brytanii o ocenę pod względem nie tylko obsługi klienta ale również stosunku jakości do ceny, komfortu siedzeń a także jedzenia i napojów. Najgorszą linią lotniczą na krótkich dystansach okazała się linia Wizz Air – i to drugi raz z rzędu.

„(…) nasza ankieta pokazuje, że pasażerom wielu linii lotniczych niestety wciąż nie oferuje się żadnej pomocy w przypadku odwołań lotów w ostatniej chwili. Ponadto często mają oni do czynienia z fatalną obsługą klienta i podstępnymi dodatkowymi opłatami za bagaż, podnoszącymi ostateczną cenę” – podsumował redaktor ds. podróży Which? Rory Boland.

Dalsza część tekstu
pod materiałem naszej reklamy:

Kto zatem według opinii jest najgorszy?

1. Wizz Air otrzymał zaledwie jedną gwiazdkę na pięć za obsługę klienta, uzyskując ogólny wynik 44% zadowolenia pasażerów. 

2. Na drugim miejscu znalazł się Ryanair 47% zadowolonych pasażerów

3. Na trzecim miejscu Iberia 49% zadowolonych pasażerów

4. Na czwartym miejscu Vueling 53% zadowolonych pasażerów

Marion Geoffroy, dyrektor zarządzająca Wizz Air UK na Wielką Brytanię, poinformował, iż Wizz Air zdecydowanie zakwestionował wyniki tej analizy, stwierdzając, że metodologia badania jest „wprowadzająca w błąd”, a wyniki „nie są reprezentatywne” dla bazy klientów linii lotniczej. Dodał równocześnie, że badania satysfakcji klientów w całej siatce połączeń i opinii setki tysięcy pasażerów, potwierdziło, że są zadowoleni ze świadczonych przez Wizz Air usług. Podsumowując wyniki Marion Geoffroy, powiedział, że zadowolenie klientów poprawia się z roku na rok i jest znacznie wyższe, niż sugeruje to raport.

__________

Źródło: „The Independent „. Fot: Fotolia


Najnowsze wpisy

Get involved!

Dołącz do Naszej społeczności!

Comments

No comments yet